Vissza

Rólunk

A Vinolingua Kft. 2012-ben jött létre, de ha még nem hallottatok róla a borforgalmazás és -marketing, meg úgy általánosságban a bor világában, akkor a hiba nem a Ti készüléketekben van. A cég ugyanis mindeddig inkább a nevében lévő „lingua” tagra koncentrált – vagyis fordítottunk. Ezt a tevékenységet a jövőben is töretlenül folytatjuk, ám nem véletlen, hogy az a „vino” szócska az alapításkor odakerült, méghozzá az első helyre. Már akkor tudtam, hogy szeretnék – szó szerint és átvitt értelemben is – belekóstolni ebbe az érdekes, folyton változó, sohasem nyugvó, sokszínű, sikerekkel és problémákkal teli feladatba.

Először persze lelkes és amatőr fogyasztóként, utána a téma iránt nyitott, információra éhes érdeklődőként, majd végül az ismereteket rendszerezett formában igénylő és – jó esetben – befogadó tanulóként igyekeztem mind közelebb kerülni a célomhoz. Az út fontos mérföldköve volt a WSET borismereti képzés alap-, közép- és felsőfokú tanfolyamának elvégzése a CEWI szervezésében – ha csak egy kicsit is érdeklődtök a borok iránt (márpedig, ha elkeveredtetek ide, valószínűleg így van), egy alapfokot mindenkinek ajánlok, onnan meg már úgysem lesz megállás…

Kis cégünk életében 2016-ban érkezett el az a pillanat, amikor úgy gondoltuk, ideje belefogni elképzeléseink – hogynemondjam álmaink – megvalósításába. Mostanra a kép is sokat tisztult, megvan a fő csapásirány. Elsősorban kisebb magyar borászatok termékeit szeretnénk megismertetni a fogyasztókkal kóstolók és közvetlen vásárlási lehetőség révén. E folyamat elengedhetetlen része az online jelenlét, és ebben fontos szerepet szánunk e honlapnak is.

Maroknyi csapatunk nevében kellemes böngészést, jó hangulatot, de mindenekelőtt minél több, borhoz kötődő élményt kívánok mindenkinek, és remélem, hamarosan összefutunk egy Vinolingua rendezvényen.

 

Bertalan György

alapító

2016. Július 25.